وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






abbas mohammad rezaei (2)

عباس محمدرضایی درباره شرایط استقلال قبل از بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و آماده دیدار با فجر هستیم. فجرسپاسی تیمی است که دوندگی خوبی دارد و به واسطه نیروی جوانی اش و همچنین تجربه یاوری که یکی از برترین مربیان ایران است، نتایج خوبی تاکنون گرفته است. قطعا مسائلی که درباره فجر گفتم کارمان را سخت می کند اما باید ۳ امتیاز را هرطورشده بگیریم.

وی درباره اینکه در این بازی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد، عنوان کرد: نزدیک به یک نیم فصل در شیراز بازی کردم و خاطرات خوبی از حضور در فجرسپاسی دارم.

من به خاطر شرایط مجبور شدم از فجرسپاسی جدا شوم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما باید بگویم الان بازیکن استقلال هستم و تمام فکر و ذکرم موفقیت استقلال است. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی استقلال درباره فجرسپاسی اطلاعاتی از شما گرفته است، تصریح کرد: خداراشکر کادرفنی استقلال اینقدر قدرتمند و کاربلد است که نیازی به من نیست اما اگر اطلاعاتی بخواهند در خدمتشان هستم.

محمدرضایی در خاتمه درباره احتمال گلزنی اش در این دیدار افزود: اگر امیر قلعه نوعی به من اعتماد کند و در ترکیب قرارم دهد نهایت تلاشم را می کنم تا به فجرسپاسی گل بزنم.

انگیزه زیادی برای گل زدن در این بازی دارم و اگر هم گل بزنم چون به قراردادم با استقلال پایبندم خوشحالی می کنم. البته این خوشحالی بعد از گل کمی کمتر از خوشحالی های قبلی ام خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

استقلالی
ساعت14:14---26 بهمن 1391
سلام وب خوبی داری پیش ما بیا سر بزن
http:// www.7sina7.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1730
بازدید کل : 185991
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا